Pacjentom i ich rodzinom oferujemy:
- opiekę lekarsko-pielęgniarska 24h oraz fizjoterapeutyczną i psychologiczną (od pon. do pt.),
- budynek o przyjaznych dla oka wnętrzach i domową atmosferę,
- 2-osobowe pokoje, każdy z własnym węzłem sanitarnym,
- smaczne posiłki (śniadanie, obiad z deserem, kolacja),
- przestronną świetlicę,
- kaplicę,
- zielone patio,
- możliwość wspólnego spędzania czasu z najbliższymi w ww. przestrzeniach. Zasady odwiedzin pacjentów znajdziesz TUTAJ.
Dla odwiedzających dostępny jest bezpłatny parking.
Jak zgłosić pacjenta do hospicjum?
Aby umieścić chorego w hospicjum stacjonarnym pacjent musi mieć zakończone radykalne leczenie onkologiczne. Prosimy o wypełnienie oraz przesłanie załączonych poniżej druków drogą elektroniczną na adres: wnioski.bramki@fho.org.pl lub złożenie ich osobiście w recepcji hospicjum w godz.: 8:00 – 17:00.
W razie wątpliwości odnośnie do warunków przyjęć oraz pobytu pacjenta w hospicjum stacjonarnym zapraszamy do kontaktu z pracownikiem sekretariatu medycznego w godz. 9:00 – 15:00, pod numerem tel. 22 245 19 09.
NASZ ADRES: ul. Północna 18A, 05-870 Bramki
NZOZ FHO nie pobiera żadnych opłat za pierwszorazowe wydanie dokumentacji medycznej pacjenta następującym grupom osób:
– pacjent,
– przedstawiciel ustawowy pacjenta,
– osoba upoważniona przez pacjenta.
Za wydanie dokumentacji medycznej po raz kolejny w żądanym zakresie będzie natomiast pobierana opłata w wysokości określonej art. 28 o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
UWAGA! PROSIMY O WSPARCIE!
Każdego dnia staramy się zapewnić naszym pacjentom najlepsze warunki życia w hospicjum. Jednak kontrakt z NFZ nie pokrywa wszystkich kosztów funkcjonowania placówki. Jako organizacja pożytku publicznego wszelkie środki higieniczne i czystości, produkty spożywcze i wiele innych MUSIMY POZYSKAĆ SAMI. Dlatego potrzebujemy Twojej wsparcia! Jeśli możesz, PROSIMY, pomóż nam uzupełniać nasze zapasy 🙂
OBECNIE NAJBARDZIEJ POTRZEBUJEMY:
- Nutridrinków (PILNE)
- wody niegazowanej 0,5 l (w butelkach z dzióbkiem) (PILNE)
- soków w małych butelkach z dzióbkiem (PILNE)
- soków w kartonikach z rurką (0,2 l)
- musów owocowych
- miękkich ciasteczek pojedynczo pakowanych
- kisieli typu instant (np. Słodka Chwilka)
- pasztetów, konserw, dżemów, powideł
- owoców w puszkach
- makaronów, kasz
- ręczników frotte (50×70 cm) (PILNE)
- prześcieradeł z gumką (160x200cm i 140x200cm) (PILNE)
- pościeli (160×200) (PILNE)
- koców polarowych lekkich (PILNE)
- nowych piżam damskich i męskich
- T-shirtów bawełnianych damskich i męskich
- koszul nocnych
- pieluch Seni (rozm. M, L, XL) (PILNE)
- podkładów higienicznych jednorazowych (60x90cm) (PILNE)
- chusteczek nawilżanych XXL (PILNE)
- balsamów i kremów do ciała
- rękawice nitrylowych (rozm. M, L, XL)
- opatrunków specjalistycznych (Granuflex, Zetuvit, Aquacel Ag+)
- bandaży Peha-haft,
- maści Sudocrem, Linomag, Alantan
- gaz i gazików jałowych
- odświeżaczy powietrza w sprayu
- worków na śmieci (60 l)
- naczyń jednorazowych (talerze, miseczki, kubeczki)
- sztućców jednorazowych
- baterii typu AA, AAA
- zegarów do sal pacjentów
- pojemników plastikowych z pokrywką do przechowywania
- czajników elektrycznych
- pilotów uniwersalnych do TV
- ozdób choinkowych
- półmisków, talerzy, dzbanków szklanych
Prawa i obowiązki pacjenta
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
Prawa Pacjenta – co powinieneś wiedzieć?