Pacjentom i ich rodzinom oferujemy:
- opiekę lekarsko-pielęgniarska 24h oraz fizjoterapeutyczną i psychologiczną (od pon. do pt.),
- budynek o przyjaznych dla oka wnętrzach i domową atmosferę,
- 2-osobowe pokoje, każdy z własnym węzłem sanitarnym,
- smaczne posiłki (śniadanie, obiad z deserem, kolacja),
- przestronną świetlicę,
- kaplicę,
- zielone patio,
- możliwość wspólnego spędzania czasu z najbliższymi w ww. przestrzeniach. Zasady odwiedzin pacjentów znajdziesz TUTAJ.
Dla odwiedzających dostępny jest bezpłatny parking.
Jak zgłosić pacjenta do hospicjum?
Aby umieścić chorego w hospicjum stacjonarnym pacjent musi mieć zakończone radykalne leczenie onkologiczne. Prosimy o wypełnienie oraz przesłanie załączonych poniżej druków drogą elektroniczną na adres: wnioski.bramki@fho.org.pl lub złożenie ich osobiście w recepcji hospicjum w godz.: 8:00 – 17:00.
W razie wątpliwości odnośnie do warunków przyjęć oraz pobytu pacjenta w hospicjum stacjonarnym zapraszamy do kontaktu z pracownikiem sekretariatu medycznego w godz. 9:00 – 15:00, pod numerem tel. 22 245 19 09.
NASZ ADRES: ul. Północna 18A, 05-870 Bramki
NZOZ FHO nie pobiera żadnych opłat za pierwszorazowe wydanie dokumentacji medycznej pacjenta następującym grupom osób:
– pacjent,
– przedstawiciel ustawowy pacjenta,
– osoba upoważniona przez pacjenta.
Za wydanie dokumentacji medycznej po raz kolejny w żądanym zakresie będzie natomiast pobierana opłata w wysokości określonej art. 28 o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
UWAGA! PROSIMY O WSPARCIE!
Każdego dnia staramy się zapewnić naszym pacjentom najlepsze warunki życia w hospicjum. Jednak kontrakt z NFZ nie pokrywa wszystkich kosztów funkcjonowania placówki. Jako organizacja pożytku publicznego wszelkie środki higieniczne i czystości, produkty spożywcze i wiele innych MUSIMY POZYSKAĆ SAMI. Dlatego potrzebujemy Twojej wsparcia! Jeśli możesz, PROSIMY, pomóż nam uzupełniać nasze zapasy 🙂
OBECNIE NAJBARDZIEJ POTRZEBUJEMY:
- Nutridrinków (PILNE)
- wody niegazowanej 0,5 l (w butelkach z dzióbkiem) (PILNE)
- soków w małych butelkach z dzióbkiem (PILNE)
- soków w kartonikach z rurką 0,2 l (PILNE)
- musów owocowych (PILNE)
- miękkich ciasteczek pojedynczo pakowanych
- kisieli typu instant (np. Słodka Chwilka)
- pasztetów, konserw mięsnych (PILNE)
- warzyw konserwowych (ogórki, papryka)
- kaszy manny
- makaronów rosołowych
- płatków ryżowych
- cukru
- pieluch zapinanych na rzepy Seni (rozm. M, L, XL) (PILNE)
- podkładów higienicznych jednorazowych (60x90cm) (PILNE)
- chusteczek nawilżanych XXL
- balsamów i kremów do ciała
- rękawic nitrylowych (rozm. M, L, XL)
- opatrunków specjalistycznych (Granuflex, Zetuvit, Aquacel Ag+)
- bandaży Peha-haft i kohezyjnych
- maści Sudocrem, Linomag, Alantan
- gaz i gazików jałowych
- naczyń jednorazowych drewnianych/papierowych (talerze, miseczki, kubeczki) (PILNE)
- sztućców i mieszadełek jednorazowych drewnianych (PILNE)
- półmisków, talerzyków, dzbanków szklanych, bulionówek, misek plastikowych 1.5 l/2 l/2.5 l
- desek do krojenia plastikowych
- obieraczek i akcesoriów kuchennych (szpatułki, łyżki, chochle, trzepaczki)
- noży kuchennych (zestaw) (PILNE)
- żelazka
- blendera ręcznego
- czajników elektrycznych – 5 szt.
- baterii typu AA, AAA, CR2032 (PILNE)
- zegarów do sal pacjentów – 17 szt.
- maszynki do strzyżeni włosów,
- pojemników plastikowych z pokrywą 30 l – 31 szt.
- pojemników plastikowych na żywności
- odświeżaczy powietrza w sprayu (PILNE)
- mydeł w płynie
- wody destylowanej
- płynów do WC,
- odkamieniaczy
- mleczek do czyszczenia
- płynów do szyb
- płynów do mycia powierzchni typu Ajax
- kapsułek do zmywarki
- płynów do mycia naczyń
Prawa i obowiązki pacjenta
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
Prawa Pacjenta – co powinieneś wiedzieć?