Strefa pacjenta


Musisz żyć dla innych,

jeśli chcesz żyć z pożytkiem dla siebie.


Seneka Młodszy


hospicjum_w_bramkach-fho

Pacjentom i ich rodzinom oferujemy:

  • opiekę lekarsko-pielęgniarska 24h oraz fizjoterapeutyczną i psychologiczną (od pon. do pt.),
  • budynek o przyjaznych dla oka wnętrzach i domową atmosferę,
  • 2-osobowe pokoje, każdy z własnym węzłem sanitarnym,
  • smaczne posiłki (śniadanie, obiad z deserem, kolacja),
  • przestronną świetlicę,
  • kaplicę,
  • zielone patio,
  • możliwość wspólnego spędzania czasu z najbliższymi w ww. przestrzeniach. Zasady odwiedzin pacjentów znajdziesz TUTAJ.

Dla odwiedzających dostępny jest bezpłatny parking

 

Jak zgłosić pacjenta do hospicjum?

 

Aby umieścić chorego w hospicjum stacjonarnym pacjent musi mieć zakończone radykalne leczenie onkologiczne. Prosimy o wypełnienie oraz przesłanie załączonych poniżej druków drogą elektroniczną na adres: wnioski.bramki@fho.org.pl lub złożenie ich osobiście w recepcji hospicjum w godz.: 8:00 17:00.

 

W razie wątpliwości odnośnie do warunków przyjęć oraz pobytu pacjenta w hospicjum stacjonarnym zapraszamy do kontaktu z pracownikiem sekretariatu medycznego w godz. 9:00 15:00, pod numerem tel. 22 245 19 09.

 

NASZ ADRES: ul. Północna 18A, 05-870 Bramki

 

NZOZ FHO nie pobiera żadnych opłat za pierwszorazowe wydanie dokumentacji medycznej pacjenta następującym grupom osób:

– pacjent,
– przedstawiciel ustawowy pacjenta,
– osoba upoważniona przez pacjenta.

Za wydanie dokumentacji medycznej po raz kolejny w żądanym zakresie będzie natomiast pobierana opłata w wysokości określonej art. 28 o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

 

 

UWAGA! PROSIMY O WSPARCIE!

 

Każdego dnia staramy się zapewnić naszym pacjentom najlepsze warunki życia w hospicjum. Jednak kontrakt z NFZ nie pokrywa wszystkich kosztów funkcjonowania placówki. Jako organizacja pożytku publicznego wszelkie środki higieniczne i czystości, produkty spożywcze i wiele innych MUSIMY POZYSKAĆ SAMI. Dlatego potrzebujemy Twojej wsparcia! Jeśli możesz, PROSIMY, pomóż nam uzupełniać nasze zapasy 🙂

 

OBECNIE NAJBARDZIEJ POTRZEBUJEMY:

  • Nutridrinków (PILNE)
  • wody niegazowanej 0,5 l (w butelkach z dzióbkiem) (PILNE)
  • soków w małych butelkach z dzióbkiem (PILNE)
  • soków w kartonikach z rurką 0,2 l (PILNE)
  • musów owocowych (PILNE)
  • miękkich ciasteczek pojedynczo pakowanych
  • kisieli typu instant (np. Słodka Chwilka)
  • pasztetów, konserw mięsnych (PILNE)
  • warzyw konserwowych (ogórki, papryka)
  • kaszy manny
  • makaronów rosołowych
  • płatków ryżowych
  • cukru
  • pieluch zapinanych na rzepy Seni (rozm. M, L, XL) (PILNE)
  • podkładów higienicznych jednorazowych (60x90cm) (PILNE)
  • chusteczek nawilżanych XXL
  • balsamów i kremów do ciała
  • rękawic nitrylowych (rozm. M, L, XL)
  • opatrunków specjalistycznych (Granuflex, Zetuvit, Aquacel Ag+)
  • bandaży Peha-haft i kohezyjnych
  • maści Sudocrem, Linomag, Alantan
  • gaz i gazików jałowych
  • naczyń jednorazowych drewnianych/papierowych (talerze, miseczki, kubeczki) (PILNE)
  • sztućców i mieszadełek jednorazowych drewnianych (PILNE)
  • półmisków, talerzyków, dzbanków szklanych, bulionówek, misek plastikowych 1.5 l/2 l/2.5 l
  • desek do krojenia plastikowych
  • obieraczek i akcesoriów kuchennych (szpatułki, łyżki, chochle, trzepaczki)
  • noży kuchennych (zestaw) (PILNE)
  • żelazka
  • blendera ręcznego
  • czajników elektrycznych – 5 szt.
  • baterii typu AA, AAA, CR2032 (PILNE)
  • zegarów do sal pacjentów – 17 szt.
  • maszynki do strzyżeni włosów,
  • pojemników plastikowych z pokrywą 30 l – 31 szt.
  • pojemników plastikowych na żywności
  • odświeżaczy powietrza w sprayu (PILNE)
  • mydeł w płynie
  • wody destylowanej
  • płynów do WC,
  • odkamieniaczy
  • mleczek do czyszczenia
  • płynów do szyb
  • płynów do mycia powierzchni typu Ajax
  • kapsułek do zmywarki
  • płynów do mycia naczyń

 

Prawa i obowiązki pacjenta


Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Prawa Pacjenta – co powinieneś wiedzieć?

Wymagane dokumenty


Aktualne skierowanie do hospicjum stacjonarnego w formie elektronicznej, wydanej przez lekarza posiadającego umowę z NFZ

Dodatkowe informacje medyczne

Zgoda na leczenie

Upoważnienie do wglądu w informacje o stanie zdrowia pacjenta

Dane pacjenta do przyjęcia

Dowód ubezpieczenia (kserokopia)

Ostatnia karta informacyjna leczenia szpitalnego (kserokopia)

Orzeczenie o niepełnosprawności w przypadku posiadania (kserokopia)

Niewymagane dokumenty


Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej

 

Skontaktuj się z nami

Kontakt

Fundacja Hospicjum

Onkologiczne św. Krzysztofa

 

ul. Pileckiego 105,

02-781 Warszawa

Tel: +48 (22) 643 57 08

fho@fho.org.pl

 

ul. Północna 18A

05-870 Bramki

Tel: +48 (22) 245 19 09

informacja.bramki@fho.org.pl

Newsletter

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DARCZYŃCÓW - klauzula informacyjna