Chcę pomóc

Polityka Polityka reklamacji

Możesz się z nami kontaktować we wszelkich sprawach
e-mailowo lub listownie. Masz prawo do składania reklamacji.

W sprawach reklamacji możesz kontaktować się z nami, wysyłając nam wiadomość na adres e-mail fho@fho.org.pl lub na adres korespondencyjny: Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa, ul. Pileckiego 105, 02-781 Warszawa. My będziemy się z Tobą kontaktować na adres-email identyfikujący Cię w Serwisie PayU lub korzystając z innych danych kontaktowych, o ile je nam przekażesz.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail identyfikujący Cię w Serwisie, Twoje imię i nazwisko lub firmę, adres zamieszkania lub siedziby, adres korespondencyjny, jeśli jest różny od adresu zamieszkania lub siedziby, oraz dokładny opis zgłaszanych zastrzeżeń.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 30 dni od chwili ich otrzymania. Jeśli podane w reklamacji informacje wymagają uzupełnienia, zwrócimy się do Ciebie z taką prośbą. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przedłuża odpowiednio czas rozpatrywania reklamacji.

Pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Potrzebujemy Twojego wsparcia!

Zapewniamy opiekę łącznie ponad 3 000 pacjentów rocznie w ramach hospicjów stacjonarnych w Warszawie i Bramach oraz hospicjum domowego w Warszawie. Dzięki Twojej pomocy możemy to robić nieprzerwanie.

Zobacz, jak

możesz pomóc

Sprawdź