Chcę pomóc

Hospicjum stacjonarne Bramki

Otaczamy troską osoby, które potrzebują stałej, pełnej ciepła opieki medycznej i wsparcia.

Zespół naszych oddanych specjalistów – lekarzy, pielęgniarek, fizjoterapeutów i opiekunów medycznych – jest tutaj, aby zapewnić każdemu pacjentowi indywidualnie dopasowaną opiekę, która nie tylko łagodzi ból, ale daje poczucie bezpieczeństwa.


Rozumiemy, jak ważne w tych chwilach są bliskość i zrozumienie. Dlatego pacjentom i ich rodzinom oferujemy wsparcie psychologa oraz księdza kapelana. Nasze hospicjum to także miejsce, które regularnie odwiedzają serdeczni wolontariusze, gotowi służyć rozmową, wsparciem, czy po prostu obecnością, gdy tylko jest to potrzebne.


Pragniemy przypomnieć, że opieka w naszym hospicjum jest świadczona bez żadnych opłat. W tych trudnych chwilach, naszym priorytetem jest zapewnienie spokoju i wsparcia zarówno pacjentom, jak i ich rodzinom.

Naszym pacjentom
i ich rodzinom oferujemy:

Całodobową opiekę medyczną i pielęgniarską, fizjoterapię i wsparcie psychologiczne

Przytulne i estetycznie urządzone wnętrza naszego kameralnego budynku

Komfortowe pokoje dwuosobowe, każdy z własną łazienką

Posiłki przygotowywane z myślą o preferencjach i potrzebach naszych pacjentów (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja)

Przyjemną świetlicę, idealną do odpoczynku i spędzania czasu w miłej atmosferze

Patio z urokliwym ogrodem i miejscami do odpoczynku, dostosowanymi do potrzeb osób leżących i siedzących

Galeria

Jak zgłosić pacjenta do hospicjum?

Pacjent powinien mieć zakończone radykalne leczenie onkologiczne.
Prosimy o wypełnienie i przesłanie załączonych formularzy i dokumentów elektronicznie na adres: wnioski.bramki@fho.org.pl lub dostarczenie ich osobiście do naszego sekretariatu medycznego
w godzinach 8:00 – 15:00.

Wymagane dokumenty

Aktualne skierowanie do hospicjum stacjonarnego w formie elektronicznej, wydanej przez lekarza posiadającego umowę z NFZ

Dowód ubezpieczenia (kserokopia)

Ostatnia karta informacyjna leczenia szpitalnego (kserokopia)

Orzeczenie o niepełnosprawności w przypadku posiadania (kserokopia)

Nie wymagane dokumenty

Wydanie dokumentacji medycznej

Za pierwszorazowe wydanie dokumentacji medycznej nie pobieramy żadnych opłat od:

naszych pacjentów,
ich przedstawicieli ustawowych,
osób upoważnionych przez pacjentów.
W przypadku, gdy konieczne jest uzyskanie kopii dokumentacji po raz kolejny, stosujemy opłatę zgodną z art. 28 o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

Masz pytania dotyczące warunków przyjęcia i pobytu
w hospicjum?

Skontaktuj się z naszym sekretariatem medycznym, dostępnym w godzinach 9:00 – 15:00. Serdecznie zapraszamy do rozmowy, jesteśmy tutaj, aby pomóc.

Aneta Wiśniewska

Dorota Zientara

Ważne numery

Lekarz dyżurny

pon. – nd. 8:30-18:00

Dyżurka pielęgniarek

pon. – nd. 8:30-18:00

Psycholog

pon. – nd. 8:30-18:00

Informacja

pon. – nd. 8:30-18:00

Prosimy, pamiętaj, że nasz personel może być zajęty opieką nad pacjentami i nie zawsze może odebrać telefon.

Poznaj nasz zespół

Znajdziesz tu także inne namiary.