Dobra Aukcja 2019: Lenny Kravitz, Michał Urbaniak, Natalia Przybysz i inni dla hospicjum onkologicznego
29.05.2019
Rusza 2. edycja Dobrej Aukcji. W tym roku projekt poświęcony jest muzyce. Do akcji dołączyli polscy i zagraniczni artyści z Lennym Kravitzem na czele, który specjalnie z tej okazji podpisał gitarę i certyfikat autentyczności.
Muzyka łączy ludzi
Do projektu włączyło się już ponad 20 zagranicznych i polskich artystów, m.in. Lenny Kravitz, Pat Metheny, Michał Urbaniak, Skaldowie, Lebowski, Aga Zaryan, Krzysztof Zalewski, Natalia Przybysz, Kamil Bednarek czy Wojciech Mazolewski i John Porter. W tegorocznej edycji akcji organizatorzy stawiają przede wszystkim na niepowtarzalne przeżycia. Podczas licytacji obok takich przedmiotów jak gitara z autografem Lennego Kravitza, skrzypce Michała Urbaniaka czy platynowa płyta Wojtka Sokoła, znajdziemy też spotkania ze znanymi wykonawcami jak Muniek Staszczyk, Krzysztof Zalewski, Skaldowie, Raz Dwa Trzy, Fisz i Emade, Bednarek Band czy O.S.T.R. Na licytację trafiły także spotkania z dziennikarzami muzycznymi: Markiem Sierocki, Markiem Niedźwieckim, Romanem Rogowieckim i Hirkiem Wroną.
Dlaczego warto
Środki finansowe pozyskane podczas Dobrej Aukcji, przeznaczymy na rozwój programu HOSPICJUM PLUS, w którym wdrażamy najwyższe normy opieki medycznej. Celem Dobrej Aukcji jest także odczarowywanie wizerunku hospicjum, kojarzonego często wyłącznie z szarością, smutkiem i śmiercią. Chcemy pokazać miejsce, w którym nadal trwa życie, gdzie pacjenci odnajdują swój dom, gdzie jest przestrzeń także dla dobrych, pięknych emocji.
Chętni do pomagania będą mogli wesprzeć akcję nie tylko poprzez licytowanie przedmiotów, ale też wpłaty bezpośrednie, zakup cegiełek oraz – co bardzo ważne – wystawianie własnych przedmiotów na aukcję. Wszystkie licytacje będą bowiem trwać w serwisie allegro.pl.
Orkiestra FHO
W projekt Fundacji wszystkie firmy i instytucje włączyły się pro bono. Partnerem technologicznym projektu jest Grupa Allegro. Fundacja po raz kolejny może liczyć na wsparcie kreatywnej agencji marketingowej Lungo, PGE Narodowego (29 maja 2019 r. na fasadzie obiektu wyświetlany będzie adres internetowy Dobrej Aukcji), hotelu Intercontinental Warsaw oraz Fundacji Godła Polskiego Teraz Polska. Do akcji dołączyli także Hard Rock Cafe Warsaw, Press Service Monitoring Mediów, Marszalstudio, Cukry oraz Key PR.
Dobra Aukcja
Akcja opiera się na trwających przez 1 miesiąc, tematycznych licytacjach w internecie na rzecz pacjentów hospicjum. Edycja 2019 jest drugą odsłoną Dobrej Aukcji, a jej motywem przewodnim została muzyka.
Motywem przewodnim pierwszej edycji Dobrej Aukcji (2018 r.) była piłka nożna. Białym krukiem podczas licytacji była futbolówka z podpisami piłkarzy z igrzysk w Montrealu (1976) i mundialu w Argentynie (1978). Piłka została wylicytowana za 200 tys. zł! Więcej o Dobrej Aukcji 2018 można znaleźć na dobraaukcja.pl/2018.